All her dreams are made of strawberry lemonade . . .

She looks like she gave a blowjob to a powdered donut.

I HATE the girly time of the month. I'm craving salty things like insane. I don't crave sweets ever. It's more like PRINGLES or FRIES or fried chinese noodles or something. DAMN YOU!!
rawr.

FYI. The previous blog was pure jokes. Me and my friend were bored and silly and wanted to take hilarious pictures. Because we're so fucking sexy and want to show off that shit, y0.. cuz we like to expose all our goods all over teh InTerNet. booya!
(we are not really dirty sluts. we like to keed around.)

ANYWAYS.. I'm in extreme pain over here and have been all week. Let me tell you my quick story. So, last night I decided to take two Tylenol 2's instead of one.. because the previous night I took one and it didn't really do anything. SO, they start kicking in and I start getting all loopy and tripping out bad on them.. THANK GAWD I had Carrie and some others calming me down online.. or I would have had some serious ass panic attic freaking the FUCK out thinking I was about to overdose on pills. BAHAHA.. omg. Seriously.. pills scare me and I hate taking meds. So, Thank you Carrie for saving me from INSANITY last night while I was on drugs. LOL.. I think I'll stick to my Advil... eep.

I don't really have much else to say so, I'll end it off with a couple of photos:


I bought a new hat and I lurves it so much. Hooray for autumn cozyness!


My kitty is seriously the cutest ball of cuddliness in the entire world. word.

like i said. C - U - T - E - S - T ! ! !


much love:
~g.

1 comments:

omissco said...

tee hee hee.. :)
no problem.. call me whenever your tripping out you drug addict!!

I am the same.. all paro an shit.. I am a walking anxiety attack! haha..

hope you get better soon :)
-xo