All her dreams are made of strawberry lemonade . . .

Let me be the one that shines with you.

OK PEOPLE! i totally stole this blog idea from the most lovely missc because she's smart and i was like "hey! that's genius! i'm teeefing yer idea, bizznatch!" haha well, not quite like that. but along those lines. minus the gangstah lingo. lol

sooooo... here goes:


HALLOWEEN is just around the corner... and i STILL have no clue what to dress up as. I know a few people threw around some ideas.. some pretty neat.. some pretty typical.. some just kinda lame.. haha but still.. i want to hear them all.. bad or good cuz i NEED some ideas.. hopefully some of them will spark some incredibly kick-ass costume ideas for me.. and i'll have something fabulously halloweeny and fun to wear next week.

Just some little bits of info pour vous:

1) You DO NOT need to have an account on here to post me comments. Anyone can post.. and HELL! you can even post anonymously.. imagine that!! (That's for all you *cough*stalkers*cough* out there!!). That goes for all my posts/entries.

2) I have NO money.. so, don't suggest something that will require me to go out and buy some elaborate costume/accessories.. which i obviously cannot afford at the moment.

3) Don't suggest something slutty please. Not happening. nope. nuh-uh. no way, josé.

I was joking to my friends saying that I was going to be a CHola for Halloween.. draw in my eyebrows with a sharpie and wear tube sox with my man slippers. HAHAHAHAHA.. and i came up with this sweet-ass picture LMAO

toooooooo hilarious.
I'm latina. it's the troof.. lol

anyhooo.. that's it. that's all.
OH.. one more thing.
We're having two shows. Saturday evening and Sunday afternoon.
Wish me luck. Please.... :))))))))))))

I'll leave you with this picture of me and the love of my life.
(I totally look like a drag queen in this picture. bua hahahaha love it!)

now GO COMMENT CRAZY with halloween costume ideas please.
THANK YOU IN ADVANCE!! :))))))))))))


much love:

p.s. i MUST stop drunk texting him. haha he's going to think i'm crazy drunk pirate hooker face and never talk to me again. hahahahahaha. word.